Antrenament – Brațe mari

0
814
May BOB workouts

Instrucțiuni: Înainte de-a te apuca de acest tip de antrenament, ar trebui să poți face cinci tracțiuni. Asta înseamnă că ai toate elementele de bază necesare pentru a scoate tot ce-i mai bun din acest exercițiu. Execută antrenamentul ca un circuit, cu câte 10 repetări pentru fiecare exercițiu și pauză de 20 de secunde între ele. Fă trei-cinci astfel de circuite și odihnește-te două minute între ele. Folosește aceste circuite ca parte de final pentru antrenamentele tale obișnuite.

1 Împinge cu forță

ex 1

Ține halterele pe lateralele corpului cu palmele spre interior. Ridică-le spre piept, rotindu-ți palmele astfel încât să fie îndreptate spre exterior. Menține această poziție, apoi lasă-le încet în jos, revenind la poziția inițială. Aceasta este o repetare.

De ce funcționează? Se concentrează asupra bicepșilor inferiori ai brațelor. Asta te ajută să-ți dezvolți în special vârful bicepsului.

2 Simte arsura

ex 2

Ține halterele pe lateralele corpului, cu palmele orientate spre interior. Ridică-le cât mai aproape de piept fără a-ți mișca mâinile în niciun fel. Menține poziția, apoi, foarte încet, coboară greutățile până ajungi cu brațele în poziția inițială. Aceasta este o repetare.

De ce funcționează? Reglează masa mușchilor de la cot până la încheietura mâinii pentru antebrațe mai groase.

3 Înfruntă focul

ex 3

Ține halterele în lateralele corpului cu palmele orientate spre interior. Ridică-le spre piept, îndreptând palmele spre corp. Menține poziția aceasta, apoi, foarte încet, coboară greutățile până ajungi în poziția inițială. Aceasta este o repetare.

De ce funcționează? Exercițiul acesta antrenează mușchii primari care formează bicepșii – „armele“ pe care le vei expune toată vara.

4 Rezistă până la final

ex 4

Cu brațele drepte, sprijinit cu mâinile pe o bară fixă, du picioarele spre spate astfel încât să îți menții toată greutatea în mâini. Menține corpul drept. Îndoaie coatele pentru a-ți lăsa capul cât mai jos către bară. Coboară până ajungi puțin sub nivelul acesteia, apoi, foarte încet, revino la start. Aceasta este o repetare.

De ce funcționează? Îți lucrează tricepșii – cei mai mari mușchi de la nivelul brațului – dintr-un unghi aparte, determinând creșterea masei.

Articol preluat din ediția de mai 2016.



SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here