Nu ai timp? Iată un program de antrenament de doar 20 de minute!

0
999
Ceea nu înseamnă deloc că nu este prea intens. Ba din contră!
Ceea nu înseamnă deloc că nu este prea intens. Ba din contră!

„Dacă nu ai decât 20 de minute pentru un antrenament, asta ar trebui să fie alegerea ta!”, spune Bobby Maximus, autor al Maximus Body de la Men’s Health. Programul de exerciții e creat ca să te ajute să pui mușchi și să arzi grăsimea. „Cel mai bun lucru despre antrenamentul ăsta e că nu e niciodată la fel”.

Faptul că ești mereu pe fugă nu înseamnă că nu poți obține rezultate vizibile prin sport. De fapt, antrenamentele mai scurte pot fi chiar mai intense decât cele extinse în timp. Iar intensitatea e cel mai important factor când vine vorba de ars grăsimi. După ce termini programul ăsta de exerciții, o să simți cu siguranță că te arde tot corpul.

Indicații: Setează un cronometru la 20 de minute. Fă cât de multe repetări poți din fiecare exercițiu până să treci la următorul. Obiectivul e să ajungi la 400 de repetări în total (pentru toate cele 6 exerciții). Maximus recomandă ca perioada de odihnă dintre două exerciții să fie minimă. Continuă în felul acesta până se scurg cele 20 de minute. Ar fi recomandat ca greutățile pe care le folosești să nu fie prea solicitante, așa încât să poți executa cam 15 repetări consecutive.

1. Genuflexiuni cu greutăți pe umeri.

2. Ridică greutățile stând întins pe spate pe o băncuță.

3. Fandări cu genuflexiune.

4. Burpees.

5. Genuflexiuni cu greutăți pe piept.

6. Flotări.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here