Abdomene de profesionist

24 octombrie 2007

Poti creste eficienta exercitiilor daca in timpul efectuarii lor iti "sugi burta". Concentreaza-te asupra mus-chilor abdominali inferiori. Nu confunda operatiunea de a "suge burta" cu o simpla inspiratie; e mult mai complexa si chiar putin dureroasa datorita contractiei.

1-18poza-interior.jpg

Poti creste eficienta exercitiilor daca in timpul efectuarii lor iti “sugi burta”. Concentreaza-te asupra mus-chilor abdominali inferiori. Nu confunda operatiunea de a “suge burta” cu o simpla inspiratie; e mult mai complexa si chiar putin dureroasa datorita contractiei.

Contractia muschilor abdominali inferiori activeaza alti muschi, atasati de coloana vertebrala. Astfel, mijlocul tau devine mai stabil. Din momentul in care creierul simte aceasta stabilitate, permite si antrenarea altor muschi specifici pentru efectuarea miscarii. Prin izolarea muschilor pe care vrei sa-i lucrezi, totarile si abdomenele devin mai eficiente, reducind riscul de a te accidenta.

Intinde-te pe spate si pune-ti palmele sub ombilic. Umfla-ti abdomenul cit poti de mult si incearca sa-ti incordezi usor muschii. Ramii in aceasta pozitie 5-10 secunde. Repeta miscarea inaintea fiecarui exercitiu.



Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!






Noutăți