Abdomen de invidiat

0
978

Adaptare de Irina Mereacre. Ilustrații: +ISM.

Creat de Dan Ownes, instructor, antrenor de elită la Parisi Speed School

Ideal pentru Stimularea metabolismului, punerea masei musculare și sculptarea fiecărui mușchi din zona ta mediană

Echipament Gantere, bancă de exerciții, minge medicinală, cutie, suport haltere cu bară, minge de fitness, un echipament care permite glisarea

Calorii arse 321*

Timp 30 de minute

 *Pentru un bărbat de 1,88 metri și 84 de kilograme; valori măsurate cu un ceas Polar M400, care apreciază frecvența cardiacă.

Instrucțiuni

În următoarea lună, înlocuiește unul dintre antre­na­­mentele tale săptămânale cu acesta. Fă fiecare exercițiu în ordi­nea mențio­nată, fără să iei pauze între miș­cări. Odată ce închei cele opt exerciții, ia o pau­ză de un minut. Acesta este un circuit. Fă trei circuite ca să completezi antrenamentul.

1/Fandare alternativă cu braţele ridicate și înclinare în lateral

01+ISM-MHealth.Saxon.300315

Ține o pereche de gantere deasupra capului, stând cu picioarele depărtate la nivelul umerilor. Fă un pas înapoi cu dreptul și coboară într-o fandare, du-ți trunchiul spre stânga și revino în poziția de start. Fă toate repetările pe piciorul drept și apoi repetă cu stângul (du trunchiul spre dreapta). Repetări: opt pe fiecare picior.



LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here