World Class face un nou pas în misiunea #BeHealthy

0
1293
Kent Orrgren este CEO al World Class România, responsabil pentru conducerea companiei și dezvoltarea strategiei acesteia pe piața locală, cu o experiență de peste 28 de ani în industria internațională de sănătate și fitness.
Kent Orrgren este CEO al World Class România, responsabil pentru conducerea companiei și dezvoltarea strategiei acesteia pe piața locală, cu o experiență de peste 28 de ani în industria internațională de sănătate și fitness.

În România, doar 5 din 100 de persoane merg la sala de sport. Cel mai recent Eurobarometru (martie 2018) arată că România este depășită doar de Bulgaria în lipsa de oportunități locale de sport și de mișcare. Doar 35% dintre românii care practică o formă de exerciții fizice o fac pentru sănătate, comparativ cu țările nordice, unde procentul ajunge la 83%!

Pentru a transforma aceste provocări în oportunități și datorită faptului că România oferă
oportunități de creștere remarcabile, strategia de afaceri World Class constă în deschiderea
tot mai multor cluburi în apropierea centrelor rezidențiale și a celor de afaceri, pentru a
deveni parte integrantă din comunitate.

Odată cu lansarea noului slogan, #BeHealthy, începând din acest an, misiunea celui mai
mare lanț de health & fitness din România devine aceea de a transforma și îmbunătăți stilul
de viață și sănătatea românior prin programe eficiente, soluții personalizate, accesibilitate,
expertiză în health & fitness, toate oferite într-un mediu vibrant, care inspiră.

#BeHealthy este, de fapt, o chemare la acțiune pentru a trăi o viață sănătoasă, o abordare
holistică menită să transforme sănătatea într-o rutină zilnică.

World Class se dedică în totalitate obiectivului a educa, inspira și influența românii să
aleagă un stil de viață sănătos. Mesajul #BeHealthy este transmis, de asemenea, prin
festivalul urban de health & fitness #BeHealthy, care are loc în marile orașe din România și
prin deschiderea de noi centre World Class în zone cu trafic intens pentru a se potrivi stilului de viață al oamenilor activi.

„Vrem să îi inspirăm pe români să fie mai activi mai des pentru a-și îmbunătăți stilul de viață și sănătatea. Despre asta este și Festivalul #BeHealthy. Oferind comunităților noastre
posibilitatea de a explora și testa programele și clasele noastre, de a interacționa cu experții noștri în domeniul sănătății și al fitnessului, încurajăm din ce în ce mai mulți români să se alăture mișcării #BeHealthy. O mișcare pentru mai multă mișcare și un stil de viață sănătos. Astăzi suntem aproape 60.000 de membri World Class și avem 190.000 de fani pe rețelele sociale. Mai mult decât atât, ne extindem potențialul prin partenerierea cu evenimente sportive și consolidarea conceptului #BeHealthy, aducând oportunitățile de health & fitnesss mai aproape de tot mai mulți români”, a spus Kent Orrgren, CEO World Class.

Festivalul #BeHealthy se desfășoară în Cluj, Timișoara, Constanța și București. După un
număr record de participanți la Cluj, pe 19 mai 2018, festivalul vine la București și promite
să fie cel mai mare festival urban de sănătate și fitness din România.

Sâmbătă, 16 iunie, centrul energiei Bucureștiului va fi Parcul Herăstrău, intrarea Charles de
Gaulle, unde între orele 9.00-18.00 se vor desfășura peste 24 de ore de fitness: de la yoga,
pilates și dans, la Zumbaton, Metabolic Blast și mult așteptatul maraton de cycling. Mai
mult, pentru că educația timpurie aduce cele mai bune rezultate pe termen lung, ediția din
București vine cu o noutate: cursa #BeHealthy Kids Race. Această inițiativă a fost gândită ca o modalitate de a încuraja copiii și familiile să adopte un stil de viață activ și sănătos, știind că cei mici învață cel mai bine din exemplul celor mari și din cultivarea unor obiceiuri
sănătoase în familie.

Intrarea la festival este liberă, dar locurile la clase sunt limitate. Doritorii se pot înscrie la
clasele lor preferate accesând website-ul http://behealthy.worldclass.ro, unde pot consulta
și programul complet. Pe lângă sesiunile de group fitness sau cu antrenor personal,
participanții se vor putea înscrie în Boot Camp-ul Under Armour și la competiția Move On
Challenge. Pentru cei mici va fi amenajată o zonă specială, #BeHealthyJunior, unde ei vor
participa la clase dedicate. Cei prezenți se vor bucura, de asemenea, de concursuri, premii și multe surprize din partea World Class, a sponsorilor și a partenerilor săi, pe întreg parcursul festivalului. Către cei mai curajoși, World Class lansează provocarea VR Rider, o combinație unică între fitness, planking, gaming și realitate virtuală.

Creat pentru a transmite un mesaj colectiv puternic despre Mișcarea #BeHealthy, festivalul
#BeHealthy Bucharest powered by World Class așteaptă, de asemenea, un număr record de participanți.

 

SOURCEComunicat de presă
SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here