#Provocarea de weekend – un antrenament cu doar două exerciții, scurt și eficient

Iată o provocare adresată forței tale de un program de fitness la viteză maximă. Intens, nu glumă!

0
1072

Atunci când le execuți separat, 50 de sărituri de coardă și 25 de flotări nu par să fie mare lucru. Dar ia încearcă să le faci laolaltă, într-o serie de exerciții în viteză mare. Ei bine, avem o presimțire că aparența lipsei de dificultate va trece și ea tot la viteză maximă. Todd Durkin, autor al The IMPACT! Body Plan, este cel care vine cu această propunere. Tot el te previne că mușchii tăi vor țipa „fie-ți milă!” odată ce te apropii de sfârșitul programului. Dar și ce mândru de tine însuți vei putea fi în acel moment! „Alternarea foarte rapidă a mișcărilor cardio cu cele de forță creează o experiență totală de fitness, care va maximiza rezultatele resimțite de corpul tău”, spune Durkin.

Ce ai de făcut? Începutul e ușor, cât să-ți dea încredere. Nu ai de făcut decât de pornit cronometrul. Dar de-abia acum începe! Sari coarda de 50 de ori. Apoi lasă-te la pământ și fă 25 de flotări. Asta înseamnă o serie. Dar e prea puțin, nu? Nici n-ai apucat prea bine să-ți dai seama că a început. Așa că cel mai bine mai faci o dată. Desigur, te poți opri să te odihnești dacă simți că altfel nu se mai poate. Dar nu te gândi să oprești cronometrul, pentru a rămâne motivat să dai tot ce ai mai bun în tine ca să obții cel mai bun timp.

În clipul de mai sus îl poți vedea pe Durkin executând aceste exerciții. Lui i-a luat 1 minut și 47 de secunde pentru a face două serii. Ce zici, poți să faci tu mai repede de atât? Poate nu chiar de prima dată, dar te sfătuim să nu renunți! Și cine știe, peste un timp ai putea ajunge chiar mai rapid decât Durkin însuși.

 

SOURCEMen's Health
SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here