Crab Hip Hold – cel mai bun antidot pentru statul pe scaun toată ziua

Ești ca și legat de biroul tău? Nicio problemă, avem noi leac și pentru asta! Corectează-ți problemele cu exercițiul Crab Hip Hold. 

0
922

Stai pe scaun în timp ce citești asta? Dacă da, atunci Crab Hip Hold este exact exercițiul pe care ar fi cazul să îl adaugi programului tău de antrenament. „Stăm atât de mult pe scaun! Stăm la micul dejun, stăm când conducem spre muncă și continuăm să stăm pe scaun la birou. Din poziția asta, fesierii și bicepșii tăi femurali nu au niciodată ocazia să se contracte”, spune Jeremy Frisch, cel care a creat  24-Hour Arms Workout.

Exercițiul Crab Hip Hold activează toți acești mușchi pe care îi folosești atât de rar. „Te va ajuta la încordarea bicepșilor femurali și a fesierilor”, spune Frisch. „Mulți au această parte a musculaturii inferioare prea slabă. Și totuși, aceștia sunt mușchii care dau forță mișcărilor tale înainte, care îți permit să alergi și să sari”.

Urmărește clipul ca să vezi Crab Hip Hold în acțiune.

Acest exercițiu este foarte folositor și pentru musculatura umerilor, ceea ce îți prinde foarte bine dacă ești și tu dintre cei care stau aplecați deasupra unei tastaturi toată ziua. Pentru a obține eficiența maximă, încearcă să îți apropii umerii și să te împingi în brațe pentru a-ți menține poziția corpului în linie dreaptă, te mai sfătuiește Frisch.

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here