Set de exerciții pentru brațe musculoase și puternice

0
1055

Când vine vorba despre brațe, bicepșii și tricepșii sunt cap de afiș. Și pentru motive foarte de înțeles: ei sunt cei care se văd frumos prin tricoul tău strâmt preferat. Drept urmare, cei mai mulți dintre noi, băieții, ne-am dori să evidențiem aceste grupe musculare. (Dacă nu ești convins, data viitoare când mergi la sală numără cam câți lucrează cu gantere. Răspunsul scurt e „foarte mulți!”).

Acest super-set de exerciții cu cabluri include două exerciții necompetitive. Cel care ni le propune este celebrul antrenor Andy Speer, acela care a creat programul Anarchy Arms de la Men’s Health pentru brațe puternice și bine formate. La fel ca Anarchy Arms, și super-setul despre care îți vorbim acum urmărește acest obiectiv. Modalitatea de a-l atinge implică un asalt neîntrerupt asupra bicepșilor și tricepșilor, adică exact stimulul de care e nevoie.

Folosește combinația de exerciții ca final al unui antrenament în urma căruia să simți că ți-ai lucrat realmente brațele. Dacă nu ai prea mult timp, nu e nicio problemă! Setul acesta poate foarte bine să fie chiar un antrenament propriu-zis. (Dacă ești în căutare și de alte antrenamente scurte, îl poți încerca  pe acesta care are doar 20 minute și pentru care nu ai nevoie de niciun fel de echipament, o recomandare a cunoscutului Bobby Maximus).

Instrucțiuni. Execută cele două exerciții cu cabluri descrise mai jos, în ordinea prezentării. Fiecare ar trebui făcut timp de 30 de secunde, urmate de 15 secunde de pauză.

  1. Extensii de cablu pentru tricepși.
  2. Extensii de cablu pentru bicepși (cable hammer curl).

O serie conține exercițiile executate în această ordine și pe această durată. Pentru beneficii maxime, Andy Speers recomandă între 10 și 15 serii odată.

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here