Antrenament mortal pentru picioare cu un singur exercițiu

0
1198
antrenament

Foto: Pixabay; Adaptare: Casa de Traduceri

Nu vrei să te gândești prea mult la antrenamentul de picioare? Acest antrenament propus de BJ Gaddour, C.S.C.S., directorul de fitness Men’s Health, este cel mai simplu antrenament posibil.

Cu doar două gantere și un singur exercițiu – fandări alternative spre spate – îți lucrezi picioarele, îți îmbunătățești mobilitatea și îți trezești metabolismul.

În videoclipul de mai jos, Gaddour arată trei poziții diferite ale ganterelor care – combinate cu fandările în spate – îți vor ridica ștacheta în timpul antrenamentului, indiferent de forma în care ești. În câteva minute, ți-ai lucrat tot trenul inferior, umerii și abdomenul, spune el.

Alege nivelul tău – începător, intermediar sau avansat – și respectă instrucțiunile corespunzătoare.

Începător: Începe cu ganterele la piept cu palmele spre tine și fă fandări în spate alternativ timp de 60 de secunde.

Fără să te odihnești, lasă ganterele pe lângă corp. Fă fandări în spate alternativ timp de încă 60 de secunde.

Aceasta este 1 serie. Fă 3-5 serii. Odihnește-te 1 minut între serii.

Intermediar: Începe cu ganterele deasupra capului și fă fandări în spate alternativ timp de 60 de secunde.

Fără să te odihnești, coboară ganterele la piept cu palmele spre tine. Fă fandări în spate alternativ timp de încă 60 de secunde.

Aceasta este 1 serie. Fă 3-5 serii. Odihnește-te 1 minut între serii.

Avansat: Începe cu ganterele deasupra capului și fă fandări în spate alternativ timp de 60 de secunde.

Fără să te odihnești, coboară ganterele la piept cu palmele spre tine. Fă fandări în spate alternativ timp de încă 60 de secunde.

Fără să te odihnești, lasă ganterele pe lângă corp. Fă fandări în spate alternativ timp de încă 60 de secunde.

Aceasta este 1 serie. Fă 3-5 serii. Odihnește-te 1 minut între serii.



SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here