Cum să scapi de grăsime: 7 minute de antrenament intens

0
1998
grăsime

De Gideon Akande. Foto: thinkstock. Adaptare: Casa de Traduceri

E intens, dar te obligă să te antrenezi eficient în fiecare secundă. Densitatea acestui antrenament arde mai multe grăsimi atât în timpul antrenamentului, cât și ulterior, stimulează creșterea masei musculare și crește rezistența musculaturii mai mult decât multe antrenamente de o oră.

Cum e posibil să concentrezi atât de multă muncă în fiecare minut? Antrenamentul este programat astfel încât să alternezi între mișcări ale trunchiului și mișcări ale picioarelor, sau mișcări cardio într-un circuit metabolic atletic total-body. Nu vei lucra continuu aceeași grupă de mușchi, prin urmare mușchii se recuperează în timp ce tu lucrezi altă parte a corpului.

Acest antrenament este și un indicator excelent al nivelului tău general de rezistență, pentru că îți lucrează întregul corp, e o provocare cardio, îți accesează musculatura cu contracție rapidă și îți lucrează mușchii pe mai multe planuri.

Dacă poți face totul în doar 7 minute, imaginează-ți doar ce poți realiza cu mai multe astfel de antrenamente legate. Fă set-ul de mai jos de trei ori la rând, cu pauză de 1 minut între serii.

Sau poți crește intensitatea mișcărilor, cu variații mai dificile la fiecare serie. Iată cum mi-am conceput noul program de antrenament acasă RIPTENSITY.

Indicații: Fă câte un minut din fiecare exercițiu, legat, fără pauză sau cu pauze foarte scurte între ele.

  1. Fandare laterală legată cu fandare cu spatele cu genuflexiune
  2. Inchworm cu flotare
  3. Running foot fire
  4. Genuflexiune cu pulsație legată de fandare cu spatele cu genuflexiune
  5. Flotare kick-through
  6. Fandare cu spatele cu genuflexiune legată cu lovitură cu piciorul în față
  7. Burpee legată cu hip switch


LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here