6 motive ca sa faci stretching

24 octombrie 2007

Piept mai mare. O lovitura mai precisa la golf. Sex mai bun. Obține toate aceste rezultate – și multe altele – cu ajutorul unor simple mișcari.

1-529poza-interior.jpg
Previous1 din 3Next
Poți folosi tastele ← →

Piept mai mare. O lovitura mai precisa la golf. Sex mai bun. Obține toate aceste rezultate – și multe altele – cu ajutorul unor simple mișcari.

Nici unui barbat nu ii place sa i se spuna ca e rigid. De fapt, exista un singur context in care cuvintul “rigid” este perceput ca un compliment. Daca e scos din acel context particular, nimeni nu vrea sa fie caracterizat ca “inflexibil” sau “rigid”, pentru ca mai e doar un pas pina la alte vorbe neplacute, cum ar fi “draga, relația asta pur și simplu nu merge” sau, mai rau, “ai grija sa primesc la timp pensia alimentara.”

Un corp rigid nu este un motiv de divorț – nici macar pentru cuplul Prigoana-Bahmuțan – insa dintr-un anumit punct de vedere e un fel de proces de separare intentat starii de bine pe care ne-o dorim toți. Daca ai mușchii posteriori ai coapselor prea rigizi, atunci e posibil sa ajungi sa faci “genunchi de alergator”, o afecțiune dureroasa și care te va scoate pe bara un timp.

Pectoralii rigizi iți limiteaza forța și maresc riscul de accidentare la nivelul umerilor. iar daca mușchii bazinului sint prea puțin flexibili, capacitatea ta de inot va fi redusa substanțial – intr-o asemenea situație nu prea iți mai vine sa te aventurezi in larg ca alta data.

Mișcarile pe care ți le prezentam in continuare reprezinta o combinație de exerciții care relaxeaza mușchii și maresc flexibilitatea in zonele critice ale organismului. Nu are prea mare importanța cum le aranjezi și le potrivești – nu vei mai auzi zgomote in articulații, iar mușchii tai vor fi mai flexibili ca niciodata. iar ca bonus iți promitem un val de energie ce va invada viața ta sexuala.

Intinerește-ți genunchii

In acest moment nu are nici o importanța faptul ca scoți nu-știu-ce timp record la 100 m. Daca și tu ești la fel ca cei mai mulți dintre barbați, adica cu “balamale” neunse, zgomotoase și dureroase, trebuie sa știi ca lipsa de flexibilitate, la care contribuie și mușchii tai rigizi, reprezinta un motiv esențial al durerilor.

“Daca ai probleme cu flexibilitatea, mișca-rile la nivelul articulațiilor tale nu vor putea fi efectuate trecind prin intreaga amplitudine posibila fiziologic, ceea ce inseamna ca iți vei forța corpul sa faca lucruri de care nu e capabil”, spune antrenorul Vinny Comiskey de la U.s. Olympic training Center din Chula Vista, California.

Previous1 din 3Next
Poți folosi tastele ← →


Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!






Noutăți