5 mișcări care îți vor îmbunătăți echilibrul, îți vor lucra brațele și îți vor defini trunchiul

0
901

O parte esențială a misiunii trunchiului tău este să te ajute să te stabilizezi în timpul mișcărilor asimetrice din viața de zi cu zi, menținându-ți corpul într-o poziție corectă atunci când deschizi uși, te urci în mașină sau cari cumpărăturile.

De aceea, încearcă să eviți să te antrenezi doar cu mișcări simetrice. Majoritatea exercițiilor tradiționale solicită ambele părți ale corpului tău să facă aceleași lucruri, dar dacă introduci câteva mișcări asimetrice în antrenamente îți vei activa trunchiul în moduri asemănătoare cu cele din viața reală și îți vei pregăti corpul pentru provocările traiului de zi cu zi.

Mișcările astea te vor ajuta și să devii mai atletic, pentru că, să fim serioși, de câte ori ai ocazia să te afli într-o poziție complet echilibrată atunci când ești pe terenul de baschet sau de fotbal?

Introdu aceste cinci mișcări – flexiuni cu bara Z cu o singură mână, ridicări de gantere cu o singură mână, ridicări de haltere cu o mână de pe bancă, tracțiuni cu o mână și ridicări de gantere deasupra capului în timp ce stai într-un genunchi – în antrenamentele tale să începi să-ți îmbunătățești echilibrul și să-ți conturezi trunchiul.

Cheia fiecărui exercițiu e să-ți încordezi mușchii abdominali, cei gluteali și cei din zona lombară și să te chinui să stai cât mai echilibrat, chiar dacă greutatea inegală va încerca să te tragă într-o parte sau alta. Îți recomandăm să încerci aceste mișcări după ce faci cel mai greu exercițiu din antrenamentul tău.

Adaptare: Casa de Traduceri



SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here