4 mișcări detestate de antrenori

4 iulie 2013

Crește-ți masa musculară eliminând acești sabotori ai antrenamentelor

shutterstock_126102008
Previous1 din 5Next
Poți folosi tastele ← →

Nu contează cât poți să ridici sau ce experiență ai – o singură mișcare greșită te poate scoate din circuit. „Câteva dintre cele mai populare exerciții sunt și printre cele mai periculoase și ineficiente“, susține Mike Boyle, proprietar la Mike Boyle Strength and Conditioning din Woburn, Massachusetts. Elimină din antrenamentele tale următoarele mișcări, înainte ca ele să-ți afecteze performanța – ori să te dea afară din sala de fitness.

RENUNȚĂ LA Tracțiuni la bara fixă cu balans

Această mişcare seamănă cu tracţiunile obişnuite, cu diferenţa că împingerea bazinului creează avânt. E preferata bărbaţilor cu dificultăţi în efectuarea variantei clasice. „Este o modalitate uşoară ca să faci mai multe repetări“, spune Mike Boyle, „însă la fiecare repetare sunt smulse articulaţiile umerilor, printre cele mai delicate din corp“.

EXECUTĂ Tracțiuni cu priză inversă la bara fixă

Majoritatea bărbaţilor pot face mai multe tracţiuni cu priză inversă la bara fixă decât cu priză normală. Asta pentru că priza supinaţie solicită mai mult bicepşii în timpul exerciţiului. Apucă bara cu priză în pronaţie, braţele sunt drepte, depărtate la nivelul umerilor. Încrucişează gleznele în spate. Trage-ţi pieptul spre bară, fă o pauză şi coboară înapoi.

 do this not this final

Previous1 din 5Next
Poți folosi tastele ← →


Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!






Noutăți