3 trucuri de lifestyle și dieta pentru mușchi ca ai lui Thor

0
478
cum te mentii in forma

Dacă ești în căutarea unor trucuri ușoare pentru un trup perfect sculptat, probabil ai primit deja nenumărate sfaturi de la prieteni sau de pe internet.

Trucurile din acest articol, însă, cuprind schimbări simple pe care le poți face în stilul tău de viață și în dietă și care vor completa antrenamentul de la sală și te vor ajuta să te menții în cea mai bună formă. Chiar și într-o lună în care, din diverse motive, nu prea poți să treci pe la sală.

Iată care sunt cele 3 sfaturi pe care ar trebui să le urmezi pentru o formă de invidiat:

Învață cum să ridici corect greutăți

„Atunci când ridici greutăți în afara sălii de sport, fie că vorbim despre pungile de cumpărături sau despre cutii, nu vei avea aceeași încărcătură pe ambele brațe“, explică Joe Stankowski, un antrenor de fitness din SUA. Tocmai de aceea, acesta te sfătuiește să nu te mai antrenezi cu greutăți egale nici la sală. „Începe cu 5-10% mai multă greutate pe o parte“, spune Stankowski.

Iar data viitoare când mergi la antrenamente, mută greutatea mai mare pe cealaltă mână. În acest fel îți vei obliga mușchii să lucreze mai mult pentru a balansa kilogramele, iar masa musculară totală se va mări considerabil. Atenție însă: nu îți suprasolicita organismul să ridice greutăți mai mari decât poți duce. Mărește treptat greutatea, pentru că numai în acest fel vei putea ține accidentările la distanță.

Nu mai fugi de treburile casnice

Ce faci însă atunci când, într-o lună foarte aglomerată nu mai ai timp să treci pe la sală de doua-trei ori pe săptămână, cum ar fi normal? Răspunsul este unul cât se poate de simplu: nu mai fugi de treburile casnice! Fie că vorbim despre mutatul mobilei, pentru că iubita ta își dorește o schimbare, fie că vorbim despre îngrijirea gazonului sau montarea unor astfel de usi de garaj.

Astfel de sarcini îți solicită și lucrează toți mușchii. Gândește-te numai de cate ori va trebui să urci și să cobori de pe scară sau cât timp vei petrece stând cu mâinile ridicate până vei monta accesoriul de mai sus. Și crede-ne că merită tot efortul. Nu numai că îți vei menține masa musculară în acest fel, dar nici nu vei mai îngheța de frig la iarnă, în serile acelea geroase când ajungi târziu acasă și te chinui să deschizi ușile de la garaj, înțepenite de la ger.

La fel, nu fugi nici de tunsul trandafirilor, a gardurilor vii sau a plantelor de tuia din curte. Chiar dacă ți se par sarcini mai degrabă feminine, folosirea foarfecului îți va lucra mușchii brațelor și te va ajuta să nu pierzi masă musculară. Iar dacă nu știi cum să faci asta, nicio grijă, avem sfaturi și în acest sens.

Bea suficient lapte

Laptele a fost transformat în ultimii ani în inamicul numărul unu al dietelor. Și asta din cauza conținutului caloric mare, la care se adaugă și o concentrație considerabilă de grăsimi. Însă știai că smântâna este cel mai ieftin, la îndemână și eficient shake pe care îl poți bea după un antrenament? Și asta pentru că are un conținut perfect de carbohidrați și proteine, care te vor ajuta să-ți mărești masa musculară.

Aceste trucuri simple te vor ajuta nu numai să îți mărești în mod natural masa musculară, dar și să o menții atunci când programul tău este aglomerat și nu îți permite să ajungi la sală. Pentru un look perfect în prag de iarnă va trebui însă să treci și pe la stilist. Inspiră-te din aceste tunsori, gândite în funcție de forma feței, și alege-o pe cea care ți se potrivește cel mai bine.

 

Sursă foto: Shutterstock.com

(P) Articol realizat împreună cu Praktiker



SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here