Stelian Brozban

0
454

Are la activ 10 ani de fotbal, șapte de fitness și de un an și jumătate face pregătire pentru competiţii. Se poate lăuda cu locul întâi la concursurile Tiger Classic din România, la categoria Men’s Physique.

Metode de antrenament Serii cu greutăţi optime, care ţin mușchiul în tensiune. Exerciţii pentru forţă, masă musculară, de patru ori pe săptămână, combinate cu cardio și HIIT, de două ori pe săptămână, cu pauză de o zi.

Exerciţii preferate Pentru umeri, grupalui de bază.

Intră aici pentru a-l vota pe Stelian!

Planul alimentar în funcţie de antrenament „Merg pe o alimentaţie bogată în proteine, cu un nivel scăzut de carbohidraţi și grăsimi. Consum undeva la 2,5 grame de proteine per kilogram de corp, în jur de 100 de grame de carbohidraţi pe zi și 50 de grame de grăsimi bune. Când intru în perioada de acumulare de masă musculară, cresc numărul de carbohidraţi.“

Where the mind is, the body follows Este citatul care îl inspiră pe concurentul nostru. „Prima oară am intrat în sală când m-am lăsat de fotbal, în urma unei accidentări. De trei ani de zile practic zilnic fitnessul și culturismul. La anul doresc să particip la Arnold Classic în Madrid. Apariţia pe copertă mi-ar aduce un plus de imagine și doresc să fiu un exemplu pentru ceilalţi bărbaţi care vor să ducă o viaţă sănătoasă, nu neapărat să ajungă la un nivel competiţional.“

IMG_4388



1
2
3
SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here