Robert Popescu

0
908

Pasiunea pentru sport a moștenit-o din familie, tatăl său fiind culturist și unchiul halterofil. El s-a axat mai mult pe fitness deoarece caută sănătate și vitalitate și nu o musculatură exagerată.

Metode de antrenament Circuite pe grupe musculare antagoniste (piept/spate, biceps/triceps, umeri/trapez).

Exerciţiu preferat Genuflexiunile. „Mi se pare cel mai complex exerciţiu și produce în corp o mare secreţie de testosteron și de HGH, hormoni de creștere.“

Intră aici pentru a-l vota pe Robert!

Consumă un raport echilibrat de proteine, carbohidraţi și grăsimi vegetale „Am patru mese pe zi, două principale din verdeaţă, broccoli, fasole verde etc. cu carne slabă, pește sau piept de pui. Nu consum în general carne roșie, cum ar fi vita, pentru că are fibre greu digerabile. Supele sunt foarte bune. Dimineaţa consum un iaurt dietetic și fibre, de exemplu seminţe, fistic, migdale.“

Depășește-ţi condiţia în permanenţă „M-am apucat prima oară de sală la vârsta de 16 ani, când fizicul mă dezavantaja. Eram foarte slab, cocoșat, și am încercat să îmi schimb condiţia fizică. Pledez pentru un corp armonios. Sunt o persoană care atrage foarte multă lume prin pozitivism și energie constructivă. Încerc să implic cât mai mulţi oamenie să îmi urmeze exemplul, să le transmit din ambiţia și personalitatea mea.“

IMG_4434



1
2
3
SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here