George Ostache

0
311

Crede că fitnessul crește puterea, dar și rezistenţa fizică și psihică. Pasiunea pentru fitness l-a urcat pe scena competiţională, devenind campion naţional Men’s Physique și vicecampion la categoria Bodybuilding Classic.

Metode de antrenament Interval training pentru cardio, tabata cu 20 de secunde de intensitate mare, combinată cu o pauză de 10 secunde, în opt reprize, adică patru minute de antrenament intens. Pentru forţă folosește HIIT, o serie per exerciţiu, până la epuizare musculară.

Exerciţii preferate Îndreptările.

Intră aici pentru a-l vota pe George!

Acordă atenţie alimentaţiei „Prin Concursul Men’s Health Cover Model am găsit motivaţia de a-mi transforma radical corpul în trei săptămâni. Am avut o dietă hiperproteică, am redus numărul carbohidraţilor și am suplimentat cu pudre proteice, aminoacizi esenţiali BCAA, glutamină.“

Înlătură barierele psihice „De la vârsta de 13 ani am practicat functional training, apoi m-am apucat să trag de fiare. Prin antrenamentele cu greutăţi îţi șlefuiești corpul și devii mult mai puternic la nivel mental. Totul este de atins. Fitnessul îţi poate consolida stima de sine, dar oferă și un exemplu pozitiv oamenilor din jur, ceea ce te face să ai încredere că poţi ajuta mai departe. Predic stilul meu de viaţă celorlalţi pentru beneficiile sale.“

IMG_4115



1
2
3
SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here