Dani Grigore

0
545

După doi ani de studii în Marea Britanie, a renunţat și s-a întors în ţară pentru a-și urma visul. Consideră că fizicul unui sportiv este rezultatul unei pasiuni sau al unui sport practicat ca performanţă.

Metode de antrenament Circuite, exerciţii cu greutatea corpului, de forţă, alergare, kettlebell, TRX, cycling.

Exerciţiu preferat Nu are unul singur, îi place mișcarea în general.

Intră aici pentru a-l vota pe Dani!

Alimentează-te în funcţie de scop „Mă alimentez după niște reguli, combinaţii, în funcţie de perioadă, anotimp și de scop. Consum carbohidraţi mai mulţi în perioada de încărcare, când ies la alergat, și proteină în perioada de fitness.“

Stabilește-ţi obiective și fii mândru de realizările tale „Mă ocup de doi ani de pregătirea fizică a Elizei Samara, jucătoarea de tenis de masă care a câştigat recent medalia de aur în proba de simplu la Campionatele Europene de la Ekaterinburg, Rusia. Am practicat puţin fotbal în copilărie, iar cu lumea fitnessului am luat contact acum șapte ani, în urma unui accident de motocicletă. Activez în domeniu de cinci ani. Sunt fitness manager de doi ani și deţin în Constanţa programul Limitless al lui Valentin Vasile. Cred că sunt un exemplu bun de urmat – sunt maratonist, triatlonist, aș putea să inspir foarte multă lume. Vreau să-mi demonstrez că pot, iar apariţia pe coperta Men’s Health ar fi o răsplată a muncii mele.“

IMG_3951



1
2
3
SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here