Constantin Diaconu

0
212

După 10 ani de fotbal de performanţă și sute de ore petrecute în sala de fitness, antrenorul consideră că are experienţa necesară pentru a-i îndruma pe alţii către o schimbare în bine.

Metode de antrenament HIIT, circuite complexe, antrenamente care vizează întregul corp, niciodată fragmentate pe grupe musculare.

Exercițiul preferat Balansarea kettlebellului.

Intră aici pentru a-l vota pe Constantin!

Adaptează-ți dieta „Planul meu alimentar este diferit, în funcţie de antrenament. Încerc să mă bazez pe patru-cinci mese solide și una din
shake-uri­­­ proteice. Mănânc foarte puţini carbohidraţi și mai multe grăsimi și proteine. Se poate spu­­­­ne că am o dietă oarecum ketogenică. Mănânc car­­­­-
ne cu legume și nuci sau fructe, niciodată carne cu orez, deci includ și elemente din dieta paleo.“

Succesul se ascunde în ambiţia de a nu renunţa „Viaţa de sportiv mi-a accesat drumul către noul EU, atât în plan educaţional, cât și la nivel emoţional. Mi-a arătat cum să mă reconectez la realitate după un eșec, să găsesc încrederea de a-mi expune propria personalitate în viaţa socială și cea profesională. Cu fiecare antrenament, cu fiecare competiţie la care participi ajungi să înţelegi că, în sport, nu joci niciodată împotriva unui adversar, ci întotdeauna încerci să etalezi cea mai bună versiune a ta la acel moment.“

IMG_3943



1
2
3
SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here